Isnin, Ogos 15, 2011

'Oh..lagu raya..'

Salam Ramadhan..bermulanya minggu ke-3=15hb Ogos 2011.

Aku baru je balik dari hospital, teman nenek g lab 'withdraw blood', sekaligus amik mak aku balik dari keje shift malam. Dalam perjalanan balik tadi, aku dengar radio..e'eh, dah main lagu raya dah??! awalnya..huhu..tapi maklumlah, 2 minggu lagi nak raya kan? tambahan pula, hari ni orang2 yang keje kerajaan dah terima duit bonus raya diorang..apa lagi, amik 'mood' raya la tu kan? huhu..silap haribulan, hari ni juga jalan raya 'jam'..trafik sibuk, ATM bank pun penuh! Duit kejap je habis! Hoho..ragam orang kita la kan? Nak beraya, sakan gilerr..nak puasa? Ada macam ni? Fikir2...na..naa..na..naaaa~

Tengok fb pinkymomma pun, dia kata dia dah siap pasang lagu kat blog dia..aha! Lagu nazam lebaran katanya..Hehe..semangat!! Aku? hmm..nak ke pasang eh? boleh juga..untuk meriahkan raya kat blog..untuk kali pertama!! tengok la nanti, kalau aku rajin, aku pasang..lagu Kak Siti kite juga!!

Ok la..aku nak off dah ni. Nak sambung 'tugas' aku yang ditangguh..tengah 'menunggu' tu..kejap ye 'sayang'.. ;p

Tiada ulasan: