Ahad, Ogos 21, 2011

Cari duit poket untuk...

Salam Ramadhan..hmm, dah masuk 10 hari terakhir dalam bulan penuh barakah ni..Macam tak percaya kan? Sekejap je..dah nak raya!!

Alhamdulillah..rezeki Ramadhan, bisnes minipopia aku dah menampakkan hasil!!! Syukur tak terkira..penat lelah terbayar..ni baru sikit, jap lagi nak sambung..ada 5-6 kilo lagi! Haa..amekaww!! Hehe..takpe..nak cari duit poket sendiri kan? kenalah usaha sikit.

Aku dah plan, untuk hasil minipopia ni, aku cadang nak buat spek mata baru. Insya Allah, kalau di tangan dah ada dalam dua tiga ratus, aku nak serbu kedai cermin mata pakcik Cina tu!! Minggu lepas, aku dah survey2 harga spek mata..hmm, ada yang menarik perhatian aku. 200 lebih..hmm, agak mahal juga..kanta lain harga lagi tu..hmm, tapi takpe, insya Allah cukup.. ;)
Ok la..aku nak sambung 'tugas' yang tertangguh..jumpa lagi untuk 'next entry' orait! ;D



Tiada ulasan: