Ahad, Julai 10, 2011

Singgah blog aku sat , bleh ?

nak join? KLIK!

aha! sebelum aku start apa2 entri malam ni, aku ternampak ramai bloggers buat entri dengan tajuk 'Singgah blog aku sat , bleh ?' aku dapat agak dah, ni mesti segmen dari bro Ben kite ni..tup2~ tadaaaa...aku tak nak ambil masa panjang, terus 'join'! hehe..

blog BJMM ni aku dirikan dalam tahun 2009..haa, masa tu aku tengah 'study' lagi di USM..dalam waktu tu tengah genting dengan praktikal..kenapa aku mula 'blogging'? sebab kebetulan masa tu aku perlukan satu 'port' untuk meluahkan perasaan, dan berkongsi dengan orang lain, untuk menggantikan diari aku sebelum ni...dan akhirnya? wujudlah blog BJMM ni..dengan jayanya sehingga sekarang..alhamdulillah~ ;)

pada mulanya, aku tak tahu pun dengan blog ni boleh buat macam-macam benda..contoh terdekat? boleh dapat kawan yang ramai..dan juga boleh menjana duit!!! haa..siapa yang tak nak kan? tapi bagi aku, dapat kawan tu pun dah kira cukup..sebab dari situ la kita boleh dapat info atau seumpama dengannya..mengenai hal dalam dan luar negara..

sat2, korang tau tak ayat penuh BJMM tu untuk apa?? 'Bila Jari Mula Menaip' haa..aku ingat nama blog tu aku seorang je la yang guna..rupanya, ramai juga blogger guna nama yang sama..nak ubah? hmm.tak la kot? aku takde idea lain dah untuk masa ni.takpe, kalau tiba2 ada idea baru nanti, aku tukar naaa..

ok la..itu je untuk dikongsi setakat ni..harap2, boleh la dapat ramai blogger baru yang 'follow' blog BJMM ni ye..



happy blogging!

1 ulasan:

KhAiReDzAiMy berkata...

Salam...

Datang sini nak "Singgah Blog Korang Sat... Boleh tak????

Salam perkenalan...


Ada masa...singgahla My Blog..."Babat87.blogspot.com"

Nice Header...

-Adios-