Ahad, Julai 10, 2011

impikan suami..penyayang~

salam~

seharian dan semalaman aku tak online kan? aku sibuk menghadirkan diri ke 2 buah kenduri..fuh, penat! bermacam-macam makanan yang tersedia..aku? tinggal melahap je! ngeh3~ sodap! sup daging merah..kerabu mangga, udang masak merah...dan lain-lain..yang penting, kenyang~ alhamdulillah.

hari ni aku agak 'free' sikit..buat kerja rumah je la..aku takde 'plan' nak pergi mana-mana..hmm, sekarang ni aku duk tengok Nasi Lemak Kopi O di TV9..segmen 'hentikan tangisan'..kesian kat baby tu..menghidap kanser mata! baby tu baru berusia 1 tahun..kesian sangat2.. ;( pengacaranya, AG sangat2 penyayang..huhu..terserlah wey~ huhu..(hmm, agak2..aku dapat tak bakal suami yang penyayang? insya Allah..amin~ ;)) Farah nak kahwin dah, 16/7/2011 ni! tahniah dan selamat pengantin baru!

kahwin..suami isteri & anak... ;)

Tiada ulasan: