Rabu, Julai 27, 2011

Rabu dah berkata!!


salam.selamat pagi Malaysia & bloggers!

hari ni, barulah aku berkesempatan update blog tersyinte ni.huhu..semalam nak join segmen bro Ben Ashaari kita, tapi tak sempat..maklum, aku letih sangat semalam.banyak kerja dibuat..sebelah siangnya aku sibuk buat minipopia..sebelah malam pula sibuk tolong nenek buat kuih karipap, ada jiran 'order' untuk kenduri hari ni..
huh..penat tak terkata.

hmm..hari ni nak buat entri Rabu tanpa kata, boleh?tapi aku dah berkata kat atas dah tu, masih boleh masuk kategori ke?aha..

haa..yang ni ialah anak buah kesayangan aku..hmm, anak kazen aku sebenarnya..tapi yang ni kira cicit sulung nenek aku haa..hehe..comel kan? sekarang dah berumur dalam 3 atau 4 tahun..hmm, sampai sekarang pun masih comel, pandai bergaya pula tu..tengok la mak dia..cantik dan pandai bergaya juga..hehe..mak dia kitorang panggil Kak Pipi..anaknye ni? CC!! hehe..padahal namanya Nur Syahirah Hazrina..padan kan nama tu dengan kecomelan dia? hehe..


~suka budak comel!~

Tiada ulasan: