Khamis, Julai 21, 2011

next GA..duit raya??

salam..
pagi yang sejuk dingin ni, aku terus buka blog dashboard, nak tengok siapakah pemenang bertuah untuk GA yang aku join semalam..rasa2, aku menang ke tak??

*
*
*
*
*
*
mestilah.. TAK!!!

huhu..sekali lagi aku tak berapa bertuah nak menang baju raya ni..huhu..takpelah, banyak lagi GA lain yang menjanjikan hadiah yang cukup lumayan..hmm, bulan puasa ni dah nak dekat dah..kot, ada yang buat GA dengan hadiah...duit raya?? haa..sape tau kan?


kepada siapa2 yang nak buat GA duit raya, pastikan aku adalah orang terawal yang maklum, orait?? hehe


3 ulasan:

nong berkata...

cik blogger..kite pun nak jugak la..^_^

cik blogger berkata...

jom kita sama2 cari siapa yang buat GA duit raya..ok! ;)

nong berkata...

hehe...okeii..kalau ada roger awal² arr..^_^