Selasa, Julai 19, 2011

menyakat itu indah??

hoho...hoi! seronoknya aku sekarang ni..bukanlah ape, duk 'chatting' dengan adik junior time study dulu..ada juga yang masih ingat aku ni, yang duk jauh seberang sini..siap bertanyakan pendapat tentang itu dan ini..terima kasih, adik diha.. ;')

sebelum aku start buka blog ni, menyempat lagi tengok 'just for laugh' di tv mana entah..aku sendiri tak tengok channel berapa..huhu..tergelak sakan aku tengok orang awam kena sakat..hihi..kesian. agak2, kalau aku kena sakat, macam mana eh rupa aku time tu??hahah..mesti lucu!! XD

best apa sakat orang ni kan? tapi aku selalu juga duk kena sakat oleh si jantung hati..huhu..dia jahat sangat..bukanlah 'jahat' yang 'jahat' tu, tapi jahat2 manje gitu! cewah..huhu..pernah, aku kena sakat sampai menangis tau! saje je dia tu..cubit kang!! tapi memang tak kena la cubitan semut api aku ni, mana taknye, dia duk pulau sana, aku duk sini..huhu..jauh weh~

kisah aku menyakat orang lain?? hmm, ada la kot? tapi tak ingat dah..huhu..korang ada tka kisah sakat menyakat orang ni?

~sakat itu indah..tapi jangan berlebihan, kelak mengundang kesedihan~

Tiada ulasan: