Khamis, Julai 28, 2011

entri HOT! BJMM.


salam semua..pagi!

pagi2 lagi aku dah lapar, jadi bila perut dah berdangdut, secara automatik kaki aku terus melangkah ke dapur, dan tangan ni sibuk nak cari bahan2 untuk masak...NASI GORENG IKAN BILIS!! dan akhirnya, aku kenyang selepas menyantapnya..perghhh~ sodap!

aku ni, bila dah buka blog tersyinte ni, aku mesti tengok 'stat' blog ni..sekaligus tengok trafik la juga kan? dan apa yang aku dapat?

nampak tak? entri 'Online Job..boleh caye tak?' punya pageviews yang paling banyak dan menjadi kegemaran pembaca. aku dapat analisis di sini, ramai antara pembaca dan penjenguk blog BJMM ni yang sedang mencari kerja, dan mencari wang lebih untuk hidup. ye tak? hmm, aku sendiri tak lari dari kenyataan ni..tambahan pula aku sekarang ni kerja sendiri, buat bisnes sendiri. nak baca entri HOT! BJMM sepanjang bulan? KLIK!

untuk jawapan kepada entri HOT! tu, aku sebulat suara memutuskan..aku tak nak join la job tu..huhu.masih banyak punca rezeki lain, yang masih belum aku terokai..insya Allah, cuma tinggal usaha sikit je lagi..

~‎"Tuhan tidak beri apa yang kita mahu, tapi Tuhan akan beri apa yang kita tumpukan.." JOM FOKUS kepada yang LEBIH POSITIF!! insya Allah, itu yang kita dapat.. ~Dr. Hj. Fadzilah Kamsah, 2011

Tiada ulasan: