Khamis, Julai 07, 2011

"bisikan namamu...Yusuf Taiyoob!"

pagi semua! hmm, hari ni aku agak lewat sikit nak 'update' entri..tup2, ada idea!! aha~
idea ni datang dari fb aku..status yang dibuat oleh seorang rakan fb aku..nak tengok apa dia?

haa..nampak tak? boleh2 je budak tu terfikir tentang iklan tu..ngeh2 (~~,) lucu pun ada..tapi bila difikir balik, hmm..ada logik jugak kan? kenapa perlu berbisik menyebut nama 'Yusuf Taiyoob' tu berulang kali? misteri tak? hihi...sape2 leh bagi jawapan kenapa iklan tu dibuat sebegitu?

macam2 idea dibuat, untuk tarikh pelanggan.. ;p

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

saya try cakap YUSOF TAIYOOB memang seksi ..hahahahah.. sbb beliau lah saya jmpa ini blog sis.. :))

cik blogger berkata...

oh yeke? timakasih byk! hehe..mungkin rmai yg x terfikir benda ni.. ;) smpai skrg msh tertanya-tanya..apakah motif nama itu perlu dibisikkan? hehe