Khamis, Jun 23, 2011

MISCARRIAGE!

ya.keguguran! siapa yang keguguran?? bukan siapa-siapa, tapi kucing kesayangan kami..fizikalnya, badan dia masih kecik..hmm, boleh dikira masih remaja la kot..tapi dah 'di'rape'' oleh yang tidak berkenaan..hoho..haiwan kan? mana ada akal, nak tentukan itu ini..yang diorang tahu, 'basic needs' je..contoh? makan..minum, o'o..dan lain2..

sejak belakangan ni, macam2 terjadi kat kucing2 aku..yang kakinya digilis oleh kereta pacuan 4 roda, yang dipandu oleh manusia yang takde adab sopan bila di atas jalan raya (dia ingat jalan tu dia yang punya??!!)

hari ni pula, kucing kesayangan aku, keguguran!! terkejut jugak! nenek aku nampak ada seketul daging berbentuk anak kucing jatuh atas lantai!! kesian..time tu, aku takde kat rumah..g amik mak aku kat hospital, depan A&E..beliau baru je lepas balik dari KK, ada 'conference sports medicine'.. aku balik je rumah, aku tengok kucing tu mengejar anak2 kucing yang lain..hmm, aku buat inferens, mungkin dia dah dilanda 'postpartum blues'..sebab kehilangan anak..kesian dia..
semoga kesulitan yang dialami oleh kucing2 aku tu diringankan oleh Allah..amin~ ;'(

Tiada ulasan: