Jumaat, Jun 24, 2011

mimpi..oh, mimpi..

salam..
entri pagi ni adalah pasal...MIMPI LAILA..
ok..bukan mimpi si laila..tapi mimpi malam..haa, sekali lagi, bukan mimpi siang ok!
'MIMPI LAILA' tu aku amik dari tajuk ceramah/kuliah Ust Kazim Elias..tapi ada kena mengena dengan apa yang aku cerita ni..
korang ada mimpi apa2 tak semalam? mesti ada yang ada, ada yang takde kan?
orang kata, mimpi ni mainan tidur..mainan syaitan..tapi kadang2 mimpi juga bagi penunjuk kepada empunya mimpi tu..nak contoh? mimpi dipatuk ular..haa, orang2 tua kata, ada orang nak masuk meminang..rata2, benda tu betul!
semalam aku mimpi juga..haa, mimpi biasa2 je tau..mimpi dipatuk ular? belum lagi kot..huhu..
sejak dua menjak aku menganggur BERJAYA ni, aku selalu mimpi yang belum pernah aku mimpikan sebelum ni..faham tak maksud aku?
ok..terus ke 'point' utama:
1. mimpi aku naik kapal terbang
2. mimpi lesen kereta aku hilang!!
haa..setiap mimpi tu punya tafsiran sendiri, ye dak?
tafsiran mimpi (oleh nenek aku):
1. insya Allah, akan dapat kerja berjawatan tinggi..(hmm, betul ke? hehe...hanya ramalan..)
2. takde apa2 tafsiran.. (nenek tak tahu...)

haa..korang pula, mimpi ape semalam? hehe..

Tiada ulasan: