Khamis, Jun 09, 2011

harap2 sempat la...

fuh..pergh! hari ni aktiviti aku agak sesak sikit..sesak? hmm, maksud aku..padat! lebih kurang la kan? sama jek..huhu..
satu hari suntuk aku..aku duk menghadap dan membuat minipopia..hari ni habis dekat 500 lebih minipopia aku buat..fuh.itupun syukurlah adik aku sorang sudi tolong aku untuk buka kulit popia helai demi helai..cepat juga siap..esok, insya Allah aku teruskan lagi..makcik aku dari Tenom dah 'order' dari aku..harap2 sempat la..Ahad ni dia nak..
hmm, hujung minggu ni..saudara aku pula kahwin..wah, makin padat la jadual harian aku..sempat ke tak siapkan minipopia yang ditempah ni..
sebut pasal kahwin, atau mana2 majlis keramaian..hmm, aku dapat agak, pelbagai soalan yang akan timbul, yang akan ditujukan kepada..aku? orang lain? teett..tungguuu...

hidup penuh rumit!

Tiada ulasan: