Khamis, Jun 09, 2011

"cinta itu memungkinkan segalanya~"

salam..

tak tahu nak kata apa..leh tak aku buat..WORDLESS THURSDAY??!!
ehe..takpelah..kang ada pula yang marah..I'm Sorry!

semalam aku try buka akaun di Innity dan adfly..saje saje je..boring! huhu..kot2 aku dapat pendapatan sampingan online..ye dok? hehe..

seorang kawan rapat aku dah mula 'fall in love' gituh! cewahh..siap announce tu..cecehhh..;p tu tanda2 nak naik pelamin dah tu..hehe..jangan marah ye kawan..aku tak sebut pun nama ko kat sini..hehe..aku sebut kawan jek! kompom la orang lain tak tahu..yang guna blogspot ni..kita 3 orang je..hehe..apa2pun, aku doakan semoga dia berbahagia dengan kekasihnya..amin..hehe ;)


2 ulasan:

cik arija berkata...

hah? biaq betik.aku xtaw pon..tapi aku da dpt agak da..hahaha, cam xcaye je.
semoga berbahagia la hendaknye,hehe

cik blogger berkata...

amin~
hehe..jom percaya..sebab..cinta itu memungkinkan segalanya! haha