Selasa, Jun 28, 2011

"BLOG DAN AKU"


ok..sebelum 'start' entri untuk malam ni, aku terpanggil untuk 'join' satu segmen dengan tajuk di atas..hmm, siapakah empunya segmen ini? Mak Dara you all ;)

1) Apa nama blog anda
.:Bila Jari Mula Menaip:.

2) Kenapa anda memilih nama itu
entahlah..tiba2 dapat idea nama tu..tapi bila dah lama bergelar blogger, rupanya ramai lagi blogger lain guna nama blog yang sama..hmm, nak tukar, takde idea dah..takpelah..huhu..aku tetap teruskan!

3) Tema warna blog anda
Biru itu mendamaikan..tapi teringin juga nak tukar warna lain..barulah ceria sikit..takdelah boring nak 'blogging'..ye dak? hehe..

4) Dalam sehari berapa kali anda mengupdate entry di blog
sejak bergelar 'blogger' sepenuh masa, dalam sehari tu ada la agak2 dalam 2-4 entri..bila dah bekerja nanti, mungkin seminggu sekali kot?

5) Isu atau topik yang selalu dimasukkan dalam blog anda
tentang diri sendiri dan sekeliling..

6) Kenangan manis/pahit selama anda berblog
Manis? tak pernah sekali pun menang mana2 contest..pahit? takdelah..yang paling best, abang Ben jadi follower blog kite..yeah!

7) Blogger Idola (kalau ada)
dah sebut kan di atas? Ben Ashaari la..dan PinkyMomma!! yeah~

8) Target follower untuk blog anda
1000 pun ok..tapi ramai lagi bagus!

9) Namakan satu benda yang paling anda suka yang terdapat dalam blog anda
komen dari 'blogger' lain..dan juga lagu2 dalam blog ;D

10) kata kata ucapan untuk Blog anda
BJMM..terus hidup dalam 'blogging'!!.terima kasih kerana 'sudi' untuk menjadi tempat aku meluahkan rasa hati dan juga pengalaman hidup aku ;')
aku chenta BJMM!!

selesai! ;)



Tiada ulasan: