Selasa, Jun 28, 2011

Opocot mak kau!!!

orait! segmen Mak Dara aku dah 'post'..sekarang tiba masanya aku nak 'update' entri yang aku rasa cukup seronok untuk dikongsi..
MELATAH!

ada yang tergolong dalam insan yang dianugerahi 'bakat' ni tak? oppps, atau pernah tak berada disisi mereka yang punya 'bakat' ni?

aku pernah! aku sendiri yang melatah tu...hmm, ada la sikit..tapi takdelah teruk sangat, okeh! huhu..selalunya kalau ada bunyi benda jatuh, mesti mulut ni asyik kata 'oh mak kau gugur!' gugur tu maksudnya jatuh ye..tau kan? bukan keguguran..tu lain lagi! masa 'study' di USM dulu, geng2 aku suka sangat sakat aku..diorang suka dan gelak habis bila aku termelatah macam tu..kureng! haha..;p

cerita bab melatah ni, akan dirungkai dalam rancangan 360 di TV3 esok malam, jam 9..haa..tak sabar aku..hikhik..bukan ape, aku suka tengok orang melatah..kadang2 joget sendiri..entahlah..susah nak cakap..korang pun mesti terhibur kan? ngeh2~

ok la..sama2 kita tengok esok malam yek! ;D

ada mana2 blogger yang suka melatah tak?? jom kongsi2 cerita! ;)


Tiada ulasan: