Selasa, Jun 14, 2011

bila hari bahagia tak dapat dikongsi bersama...

sedih..aku sangat2 sedih...
apa yang aku rancang sebelum ni tak menjadi..
di hari majlis berbahagia seorang rakan baikku dari kecil sampai sekarang, aku tak sempat untuk merakamkan kenangan indah bersamanya..
aku cuma sempat ambil gambar dan videonya sepanjang majlisnya berjalan seperti yang dirancang..untuk bergambar bersama..langsung takde.. ;'(
mungkin korang tak dapat rasakan apa yang aku rasa sekarang ni..
dia adalah rakan baik aku yang sangat2 rapat,dari kecil lagi...kitorang membesar bersama..bersaing bersama dalam pelajaran..dan akhirnya, masing2 bawa haluan sendiri..
sekarang ni, dia dah bahagia bersama suaminya..tak tahu lagi, bila lagi masa untuk borak panjang..lepak..
harap2 lepas ni, akan ada rezeki untuk kitorang berdua, berjumpa..insya Allah..amin~

p/s: bila majlis aku nanti, mudah2an dia ada disisi aku..amin.. ~Nurul Fadhilah~




Tiada ulasan: