Isnin, Jun 13, 2011

angkara "kau kekasihku"...

malam ni, lepas dinner, aku sambung untuk buat minipopia yang masih berbaki..lepas tu, ingat nak online..alih2, bapa aku minta tolong taipkan borang yang dia nak..ok..aku taip..

1% je lagi nak siap, tiba-tiba...

"kekasihku..hanya aku, yang memuja sisa cinta ini~"

alamak aih! si dia telefon!!!! matai na..sebelum ni, memang aku sengaja untuk 'set'kan ringtone tu untuk dia..bila dia call, otomatik ringtone tu yang berbunyi..adesss!!! camne nak cover ni?? ok..aku naik atas..angkat telefon..kitorang sama2 gelak sakan!! hahha...XD

"tukar la ringtone tu..hmm, upin ipin ke..hahha" si dia recommend kat aku..

hmm, korang rasa aku patut tukar ke tak?

aduyai!! tak habis lagi gelak aku ni..gelak malu tu wey!! ;p

p/s: inilah bahana panah asmara..oppsss??? ;p




Tiada ulasan: