Isnin, Jun 13, 2011

2011..tahun 'favourite' untuk berkahwin?

ello..ello!! petang2 ni, minum petang pun dah..lepas tu, aku buat apa??
jenguk2 fb aku..mesti banyak cerita dari kawan2 lama..hmm, tambah2 lagi mereka2 yang dah pun selamat menamatkan zaman bujang bersama suami/isteri tercinta..alhamdullillah..mereka dah bertemu dengan jodoh masing2.. ;) happy for them..bila tengok gambar2 diorang kat fb ni..nampak sangat ceria wajah2 pengantin tu..haa, itulah namanya seri pengantin..tengok aku senyum.. :D haa.lebih kurang macam tu la..hehe..

bila aku congak2..kira2..tahun ni agak ramai juga kawan2 yang kahwin..tak kurang juga kepada mereka yang merancang2 nak kahwin..dan tak kurang juga kepada mereka2 yang dah pun bergelar tunangan orang..tak salah kalau aku cakap awal2..mesti ramai juga yang dah pun tetapkan 11.11.11 sebagai tarikh perkahwinan/pernikahan..setuju?

agak2, apa perasaan aku??

Tiada ulasan: