Isnin, Jun 13, 2011

tak pernah escape kelas!! jujur tak?

selamat pagi bloggers, readers..
hari ni persekolahan bermula!! hmm, ada tak yang masih sambung cuti tu?? mesti ada kan?? teringat aku masa sekolah dulu..serius! aku tak pernah 'escape' atau dalam bahasa senangnya, aku tak pernah ponteng kelas tau! escape g mana2 ke..memang tak pernah..walaupun pernah sekali, time tu study kat Kolej Matrikulasi Labuan, aku cuba untuk escape dari asrama, untuk tidur di luar (time tu abg sepupu aku kahwin..jadi semua keluarga tidur di apartment BETA, UK)..aku dah siap bawa baju untuk bermalam tu..tapi alih2, petang tu juga balik asrama..dek kerana takut untuk escape..SEE??!! aku memang tak reti nak escape..time study di USM dulu pun ramai kawan2 aku duk ajak aku untuk escape mana2 kelas..haha...diorang tak berjaya..ternyata, 'iman' aku masih kuat..ngeh2~

ok la..itu cerita time sekolah dulu..

AF dah pun melabuhkan tirainya semalam..untuk SELAMA-LAMANYA!! lepas ni, dalam minggu depan, MM pula akan menyusul..menggantikan AF..hmm, kali ni pula, pro dancer pula nak di'bintang'kan..hmm, macam tu juga bagus kan? dari sebelum ni..asyik menyanyi jek..boring juga..betul?kebetulan pula, aku suka menari..tapi kat dalam rumah je la..kat majlis2 kahwin..kalau kat pentas? hmm..tak pernah! malu la teman..haha..

hari demi hari aku lalui..cewah!! kehidupan aku masih tetap sama seperti setahun yang lalu..tapi kali ni dan akan datang, insya Allah kehidupan aku lebih baik dari sebelum ni..amin!

Tiada ulasan: