Selasa, Mei 10, 2011

tak sabaq nak kahwin ye? hihih ;p

walaweh..hari ni aje, aku dah dapat dua jemputan kahwin kawan2 aku..seorang di Kg. Maraba, 3-5 Jun, seorang lagi Kg. Lumadan..12 Jun..haa..yang ni kampung aku sendiri la..hehe..yang kat Kg.Maraba tu, ada kawan aku seorang memang asal sana..sama kampung dengan bakal pengantin ni nanti..best kan? dia mesej kat semua kawan2 SMAKKIAN, untuk buat konvoi ke sana..untuk di kampung aku pula? hmm, boleh je kalau diorang datang berkonvoi..tapi, malu la pula aku..hehe..bukan apa, lama tak jumpa diorang..hehe..takpe, insya Allah aku datang jua nanti di dua majlis perkahwinan kawan2 aku ni..amin, semoga dipermudahkan segalanya. ;)
ramai dah kawan2 aku bertemu jodoh..hehe..syukurlah..tak lama lepas tu, ada pula anak2 yang comel! hehe ;D happy sangat tengok diorang semua...sampaikan semalam, ada dua orang minah ni duk jeles nak kahwin juga..hehe...


tak pasti la..sama ada diorang ni cakap pasal ape, tapi aku yakin..hint tu ada dan lebih kepada KAHWIN! hehe..sabaq2! sampai seru, insya Allah, naik pelamin la kita naa..hehe ;p

aku mau kahwin! hihi..gatai!..

2 ulasan:

cik arija berkata...

mmg gatai pun, haha

cik blogger berkata...

erk! bukan aku sorg! hahah..