Selasa, Mei 10, 2011

AF9 lagi..pelanduk dua serupa?

tempoh hari, aku ada post satu entri tentang pelanduk dua serupa antara Lena dan Fafau! haa..nak tengok lagi gambar diorang dua ni? ok la..aku attach kat bawah:

credit:google..
haa..sama tak?? tak sama?? takpe, next!

ok..entri kali ni pula, aku nak buktikan yang rupa Azri pula sejibik macam siapa? Dato Shake! haa..nak tengok?? ce tengok kat bawah..apa kata anda??


credit: google..
haa..yang ni pulak? yang di atas, Azri AF9 dan yang di bawah ni, Dato Shake..sejibik kan rupa diorang dua ni?? tak juga? hmm..

cepat 'tangkap' muka siapa2 di otak!

2 ulasan:

CinoiLavigne berkata...

Tak perasan pun. Huuuu. ada la sikit maybe.

cik blogger berkata...

mungkin tang fafau dgn lena mungkin sama sikit la..
tapi tang azri ngan dato shake, sejibik!! huhu..mungkin gmbr di atas tak berapa jelas..try google..;)