Selasa, Mei 10, 2011

berdondang sayang ketika 'dating'?


hingga detik ini, barulah aku berpeluang untuk taip sesuatu di blog ni. hehe..banyak cerita yang aku update dari kawan2 baik aku..antaranya, dalam diam..seorang kawan baik aku, hatinya dah dimiliki!!! yeahhh..hehe..happy for her! ;) akhirnya dia merasa apa yang aku rasa..ngeh2~ rasa apa? oren! kihkih..
cerita untuk malam ni, ada kaitan dengan soal hati ni..hehe..apa dia??
siapa yang tengah hangat bercinta sekarang ni? mesti ada kan? aku? hmm..ya, sekarang ni tengah hangat2 wooo..hehe..hangat la kan?? tak cukup?? ok la tu..aku yang rasa..hehe..CJJ la katakan.hehe.. ;p
ok2..terus ke point utama..
kalau dah hangat bercinta..mesti pernah dating kan?? jadi, pernah tak terfikir, time2 dating tu mesti nyanyi satu lagu? hmm..macam ni:






haa..cuba korang try macam ni..sambil dating, sambil tu juga nyanyi lagu cintan macam kat atas tu..hehe..sweet kan??

terfikir2 nak buat macam tu..ngeh2~

Tiada ulasan: