Selasa, Mei 24, 2011

sekali tak ingat rupa daaa...

"morning sweetheart!!"
see?? pagi2 lagi aku dah terima mesej tu dari si dia..ngeh3~ jeles?? dapatkan sms tu sendiri! hehe..
jangan marah..nanti kena JUAL! ;p
ok2..

cerita tentang bisnes aku, alhamdulillah dapat sambutan..hari demi hari.bulan demi bulan..setakat ni, takde sebatang minipopia pun yang tinggal di dalam mana2 tupperware..hoho..ni yang kena buat starting hari ni..sebab banyak permintaan dari kedai, dari makcik2 aku yang offer nak jual..dan tak kurang juga ada yang nak order..hmm, nampak gaya aku kena kerja keras la lagi ni..betul?raya pun tak lama lagi, tu yang makcik2 aku sibuk nak promote bisnes ni..insya Allah ;)

semalam duk chatting dengan bestfriend aku..ada sorang mamat ni, tanya tentang aku..aahh..sudah! mamat mana pula ni? ingat punya ingat punya ingat...oh, mamat tu..kitorang bertiga pernah outing sama2..tapi malangnya, muka dia aku dah lupa macam mana rupanya..hoho..i'm sorry! ;p
ok la.aku nak 'menyoto' ni..tak tahu? nak makan soto daa.. lalala~

p/s: buat minipopia+ yu hee the witch (cont.) ;D

hari2ku indah~

Tiada ulasan: