Jumaat, Mei 20, 2011

SCM tamat begitu je??

SCM= Sejuta Cinta Marshanda..
semalam aku tak sempat tengok ceritanya yang terakhir macam mana..aku teman mak aku g hospital, dia ada exam, aku amik adik aku kat sekolah..

tak puas hati? aku cari kat Youtube.com dan apa yang aku dapat? memang tak best langsung endingnya..itu bukan ending sebenarnya! mungkin diorang (TV3) tak nak amik satu hari lagi (hari Isnin) untuk siarkan ending cerita tu..tak pasti la..takpelah..ending pun dah boleh agak dah..kalau tak siarkan pun, otomatik tau sendiri..huhu..
ok..itu je!

soritusey..naik bosan tengok cerita indon..jalan cerita SAMA jek!

3 ulasan:

Unknown berkata...

Ahahaha...mmg tak puas hati ngan ending semalam... Cerita tergantung..
Walaupun cerita tergantung adalah ending paling bagus, tetap tak puas hati,..huhuhu..


Pelik, bosan ngan cerita indon tp kita still tengok sinetron..hehehe... Layan nikita plak skg..

cik arija berkata...

aku tak follow pon citer tu..tapi nk komen jgak..hahahaha

cik blogger berkata...

SF: aah..betul2! serius, kite sendiri bosan giler dah citer indon yg sejibik mcm cerita2 sblm ni..contohnya, citer Cinta Melody..sejibik mcm cerita kejora bintang, Alisa, Cinta Kirana..arghh! bosan!

CA: haa..ko nak komen apa? haha..