Isnin, Mei 09, 2011

Pandainya..dia~

salam pagi!
pagi Isninku sama seperti minggu2 lepas..pagi2 online, lepas tu makan pagi jap (menyantap soto tradisi nenek) lepas tu start sambung projek bisnes aku..hehe..inilah hari2ku yang biasa.. ;)
korang pernah tak tengok show Macam-macam Aznil? happening kan? best..apa lagi segmen Anak-anakku..haha..anak2 sekarang sangat pintar untuk berbicara..baguslah tu kan? mungkin diorang minum susu ibu sepenuhnya?? hmm..aku tak yakin ibu2 sekarang 100% amalkan 'breastfeeding' untuk anak2 diorang sehingga 2 tahun..sebab sekarang ni makin banyak produk susu tepung untuk budak2.. Anmum Essential, Dumex..dan lain-lain..aku? dulu minum susu Dumex..hehe..aku adalah kanak2 Dumex!! hehe..tak pasti la sampai bila aku breastfeed..lupe! kihkih..pendapat aku la kan, tak kira minum susu apa pun, yang penting diyakini terbaik! tapi..unsur yang lebih penting di sini ialah...Didikan dan asuhan dari ibu bapa itu sendiri kepada anak2nya..
haih..bersyarah la pula aku pagi2 ni..takde keje, inilah jadinya.hoho..ok..aku nak cari 'keje'!!

ku berserah..

Tiada ulasan: