Isnin, Mei 09, 2011

Oh! baru aku tahu yang 'Shidah' tu...

yeahh..selamat petang semuanya! teh panas dan kuih ubi cakar ayam berjaya kutelan sebagai santapan minum petang ni..ngeh3~ korang ade? hehe..kurengnya aku..nak kasi jeles korang semua..hehe

ok la..tak nak jeles menjeleskan lagi la..sekarang ni aku nak cerita apa yang aku baru dapat tahu tengah hari tadi..

korang ade tengok tak cerita Mata Ayer @ Mata Ayaq di TV3, jam 4 petang setiap hari Isnin sampailah Khamis? perasan tak watak Shidah? Nama sebenarnya Sharifah Shakinah..baru aku tahu satu benda ni..time tengok WHI tadi, pengacara tu bagitau yang Sharifah Shakinah ni rupanya adik kepada Sharifah Shahira....haa...patutlah tengok muka dia macam ada iras2 dengan akaknya..tang mata la..perasan tak? sat lagi aku upload gambaq dua beradik tu kat bawah ni naa..hehe..aku suka tengok muka 'Shidah' tu..sejuk je mata tengok..hehe..;) ok2..aku upload la..tak sabaq! huhu..jangan marah naa.. senyum..senyum..haa, gitu la..sekali manis! ;p


credit: google.. haa, sama kan? dah nama adik beradik..huhu

p/s: lagu OST Mata Ayer ni pun best! memang tepat dengan jalan cerita ni..hehe..bagus2! ;D

suke tengok cerita..

Tiada ulasan: