Rabu, Mei 25, 2011

oh..t-shirt blogspot!

salam evening!
yeah..aku baru je lepas minum petang..erk? alhamdulillah..kenyang! (alamak, terlebih sudah?!)
petang macam ni, aku suka scroll down dan klik entri para bloggers..hmm, untuk petang ni, ada satu entri yang menarik perhatian aku..hehe.

dapatkan HEADER PERCUMA!! hmm..menarik! aku sejak belakangan ni selalu terfikir nak ubah suai lagi blog aku..sekurang2nya, penjenguk blog aku yang setia takdelah jemu untuk singgah kat sini..betul? (hmm, tapi ade ke?? hehe..)

selain dari itu juga, sejak dua tiga hari ni, aku asyik terfikir nak memiliki t-shirt yang tertulis "I am a blogger" di bahagian hadapan, dan bahagian belakang pula tertulis " http://teanyh.blogspot.com" nak design yang simple, tapi menarik..baju warna putih..huruf 'blogger' tu digantikan dengan ikon 'blogspot' yang warna oren tu haa..
hmm..teringin sangat..ada apa2 cadangan tak? komen2?!
TQ.. ;)


Tiada ulasan: