Selasa, Mei 24, 2011

nak beli baju 'blogspot'..ade tak?

kisah dan nasib 'si penganggur' nampaknya menjadi semakin parah dengan pengumuman yang tak disangka-sangka oleh JPA..nak tau lebih lanjut? rujuk entri aku sebelum ni..
di manakah masa depan yang kita impikan selama ni? hilang..lenyap begitu jek?? terasa sia-sia je belajar 4 tahun selama ni..terasa duit terbuang begitu je..YA! memang ilmu itu sangat berguna..tapi kalau tak dipraktikkan untuk sekian lamanya..apa guna?semua lupa..
argh!! sudah la..malas aku nak cakap lagi pasal benda ni..bak kata makcik aku.."kita buat dan teruskan bisnes je la..dari terlampau berharap dengan benda yang tak pasti..kelak memakan diri.."

dari pagi tadi, aku duk cari mana2 blogger yang nak buat baju blogger dari blogspot! hmm, memandangkan aku jenis yang suka beli baju sebagai kenangan..teringin la pula nak beli! tapi sampai sekarang tak jumpa yang berkenan..nak design yang menarik! warna base baju tu aku nak yang putih..pastu tertulis huruf keramat blogspot 'B" tu..mesti cantik kan?? rekomen kat aku eh.kalau ada..plzzz!!

tolong!

Tiada ulasan: