Ahad, Mei 22, 2011

Mentor > AF9?

helo..helo!

soalan yang bakal aku tanya ni..ditujukan khas untuk mereka2 yang layan AF semalam..

"konsert semalam macam mana? ok tak bagi korang? sape yang lebih menonjol semalam?? Nera tersingkir kan? patut tak?"

aku tanya ni, sebab semalam aku tak tengok fully konsert tu..kan semalam ada kenduri kat rumah aku ni? selesai kenduri, aku dengan adik aku ada 'projek' basuh pinggan, gelas, besen dan seumpaanya..aku sempat tengok yang last jek..Erul, Azri dan Fina...yang lain tak dapat tengok..
Fina, dia nyanyi lagu kak CT aku..'Purnama Merindu'..bagi aku, masih lagi nampak bayang2 nyanyian kak Ct..walaupun dia ubah melodi sikit dari yang asal, masih tetap sama..tak berubah langsung bagi aku..banyak sangat jeritnya...bukan aku seorang yang kata macam tu, ok!
Nera, aku tak sempat lagi tengok persembahannya..macam mana agaknya? jauh lebih baik dari Fina atau...sebaliknya? hmm, nak kena tunggu juga ulangan konsert tu..tapi entah bila..tadi jam 7 ada, tapi adik aku pula nak tengok Jaguh Kampung..ish~!

haa..malam ni pula ada konsert Mentor 5! yeah! aku rasa dah boleh agak sapa yang masuk final minggu depan..korang rasa sape? Salma & Shiha..itu bagi aku la..dah boleh agak kan? tapi sorytosay, markah Salma jauh meninggalkan Shiha..ngeh3~ Salma,bagus bah! keep it up! harap2 lagunya malam ni best2~

ok la..jap lagi aku nak layan Mentor 5 dah..jom!

aku..hanya aku..

Tiada ulasan: