Isnin, Mei 23, 2011

Mentor 5: SMS undi Salma tak masuk??!!

pepagi semua~
pagi2 ni nak cerita pasal Mentor 5 semalam..ada siapa2 tengok?

credit: facebook.com/mentor5

KLIK imej kat atas tu..itu adalah antara ratusan komen sepanjang konsert Mentor5 semalam.. apa yang aku tengok, ramai yang nampak tak puas hati dengan markah Salma, protege kepada Erra Fazira..sampaikan tadi, aku dapat tahu dari adik aku..ada seorang kawannya taip status kat fb, SMS untuk undi Salma tak masuk! haih..ini dah lebih! sampaikan ada yang komen kat fb mentor di atas, "lain macam jek..sebelum2 ni markah Salma tinggi jek...beza jauh dengan Iqa..apsal tiba2 markah Iqa banyak semacam??" ada juga yang bagi komen.... "juri tidur ke semalam?".." tiba2 buat kejutan, finalis minggu depan terdiri daripada 3 protege..yang sepatutnya sebelum ni 2 orang jek.hmm, nak tutup kontroversi la tu.."

hmm..ini semua permainan mana2 konsert..biasalah tu.AF pun macam tu juga..dah masak da dengan 'game plan' semua ni..hmm..

takpelah..apa2pun, Salma masuk final minggu depan..harap2, dia buat yang lebih terbaik..kepada peminat Iqa.soritusey, ramai yang kata dia hanya tumpang 'gempaq' dari KRU..bukan aku kata tau! ce tengok komen2 di fb mentor..hmm, no comment!

dunia..oh dunia..

Tiada ulasan: