Isnin, Mei 23, 2011

makin dewasa, makin cepat tersentuh..tandanya?

salam petang semua!

lepas pekena nescafe panas dan pisang goreng panaszzz..aku on FB..dan tengok2, dah ada video klip finalis Mentor 5 untuk lagu baru diorang..setakat ni baru dengar Salma, sekarang ni dengar pula Iqa..pasni Shiha pula.. lagu "aku permatamu' nyanyian Salma dicipta oleh Taja MUH (komen * agak best juga la..) 'di penghujungnya' nyanyian Iqa dicipta sendiri oleh mentornya.. (komen * hmm..ok la..) Shiha pula "bila bertemu Mu'.. (komen*
lupakan soal Mentor 5..

petang tadi, tepat jam 1430, mak dan bapa aku, serta seorang pakcik dari kampung ni juga berangkat ke Kota Kinabalu..sengaja untuk berangkat lebih awal dari masa penerbangan pada esok pagi, masa Subuh..itulah kebiasaan yang diambil oleh bapa..tak suka kelam kabut, walaupun realitinya, dia sebaliknya.hihi..bapa..bapa.. dalam tengah malam nanti, diorang bersama rombongan akan berkumpul di lapangan terbang Kota Kinabalu..semoga Allah melindungi perjalanan pergi, semasa berada di sana dan kembali ke sini..insya Allah.. si dia juga sempat menitipkan pesan untuk mak dan bapa.."semoga selamat pergi dan balik nanti.insya Allah"..baiknya dia.. ;D makin hari makin sayang~

sedih? jangan cakap la..dua hari yang lalu je aku dah menangis..takde la meraung2..biasa2 jek..nangis dalam diam..pastu kesat air mata sendiri (setakat ni, belum ada yang tolong kesat air mata aku..tunggu si dia la..ngeh2~) motif menangis? sedih la..mak jauh, bapa pun jauh dari kami di sini..takde orang lelaki kat rumah ni..adik jantan aku sorang tu dah keja..harapkan atuk aku? tak berapa kuat dah..nak itu ini.. pernah satu hari tu aku cakap kat nenek aku, time tu baru balik dari kantin, amik tong gas yang berisi..untuk dibawa balik ke rumah.. "ish, susah juga takde orang lelaki kat rumah ni...nak tunggu si dia masuk meminang pun entah bila.." nenek aku ketawa terkikik-kikik dengar aku cakap macam tu..haha..saje je tu..hehe..

hmm, jap lagi nak g pekan la..atuk aku teringin nak makan KFC la pula..huhu..jalan sekarang? kompom traffic jam! hmm, jam 1730 la..baru gerak..ok!

cepat tersentuh hati...

Tiada ulasan: