Rabu, Mei 18, 2011

masih 'mengetuk' pintu rezeki.

selamat pagi!
semalam sekali lagi aku apply kerja di Institut Jantung Negara (IJN), sebagai 'clinical research assistant'..melalui email la..mudah2an dapat la kali ni..sampai bila aku jobless, skill makin tumpul..pengalaman pun masih cetek..nak ke KKM amik aku keja kalau macam ni? ;'(
cerita pasal apply kerja melalui email ni..sampai sekarang satu pun belum dapat apa2 respon..bukan satu, tapi tak terkira! ada satu kerja yang aku apply melalui email, di satu hospital swasta..aku hantar resume melalui pos juga..bukan pos biasa, pos laju tau!! haa..yang sedikit menghairankan, aku tak terima apa2 respon pun..padahal, seorang kawan aku send resume melalui email je, dapat interview call dah! tapi dia tak gi pun..atas sebab2 tertentu..
hmm..nasib je la kot..takpelah.pintu rezeki yang aku ketuk selama mudah2an akan terbuka juga selepas ini..insya Allah..amin~

Tiada ulasan: