Ahad, Mei 08, 2011

kerana terlalu 'ambil berat'..

salam petang!

hmm, rata2 semua bloggers memilih tajuk entri berkisarkan tentang hari ibu hari ni..begitu juga di fb..hehe.baguslah kalau macam tu..aku dapat lihat, sekarang ni ramai dah anak2 menghargai kewujudan ibu diorang..alhamdulillah..sebab ibu adalah segalanya..

sebut tentang hari ibu ni, tengahari tadi aku, mak dan adik aku pergi kampung nenek..meraikan hari ibu sekaligus ulang tahun sepupu kecik aku..huhu..nak masuk umur 8 tahun kot? kalau tak silap la..birthday dia dalam lusa atau 15hb Mei nanti, tapi sengaja dibuat sekali dengan hari ibu..dalam 2 tahun lepas, aku pun join sekali potong kek..maklum la, aku kan lahir 6 Mei..tapi tadi, malas la nak join, malu aku..umur dah makin meningkat..huhu..menu tadi? sedap juga, nasi ayam..ada sate..sup..sedap la..huhu..

sebenarnya, aku malas nak pergi tadi, tapi sebab kena 'paksa' kena pergi juga la..hmm..sebenarnya, aku malas nak jumpa orang ramai, tak kira la..saudara ke..orang kampung ke..aku malas nak layan pertanyaan diorang.. 'jadi macam mana? belum ada kerja lagi?' huhhh..sakit semuanya..sakit hati, telinga, tersinggung..mak aku cakap, 'cakap je kat diorang..sekarang ni duk tunggu pinangan orang..' ya..itu boleh jadi juga.memang aku duk tunggu rombongan meminang encik abang ni..ececehh...haha..ngada2 ;p oghe klate oyak..gelenyah..kihkih XD

mak aku kata tadi, ramai kawan2 sekolah rendah aku dulu dah kahwin, ada yang dah ada anak dah pun.huhu..bestnye..aku tahu, mak aku teringin sangat nak menimang cucu..hehe..sabar ye mak.. ;)

menanti hari bahagia.. ;)

Tiada ulasan: