Ahad, Mei 08, 2011

Cadangan perbaiki mutu AF!!

pagi semuanya..dan selamat hari ibu untuk semua ibu-ibu!
cerita pasal hari ibu, adik aku awal2 lagi dah beli jam meja untuk mak aku..wakil dari semua anak2nya 4 orang ni..huhu..Selamat Hari Ibu, Mak! ;)
cerita pasal AF..haa..sape2 tengok semalam? korang rasa macam mana performance diorang semalam? ok atai K.O?? haa..bagi aku, boleh la..tapi lagu yang dibagi semua tak mencabar..kalau ada pun, itu lagu makanan diorang..contoh Fina, memang ngam lah lagu tarik2 suara tu dia nyanyi, sebab itu makanannya..memang ramai juga yang tak puas hati dengan pemberian lagu tugasan minggu ni, dah la tak best..tak mencabar kemampuan pelajar pula..Hattan kata semalam, minggu ni lagu santai jek..dan Ogy kata, produksi minta kepada pengajar AF supaya bai lagu tugasan yang mencabar.bukan rilex macam tu jek..aku pun boleh nyanyi!! haa..awal minggu ni aku dah suarakan pendapat ni..kalau boleh, cuba sesekali bagi peminat pula yang tentukan lagu tugasan untuk diorang..kami yang nak dengar, kami tentukan..boleh? dan lagi satu, kenapa la setiap minggu lagu genre yang sama juga dibagi? contoh Lena sekali lagi..minggu lepas lagu pop slow jek..minggu ni pun lebih kurang sama..lagu slow..tengok Fina, minggu lepas memang lagu ballade, tapi main jerit2..minggu ni pun macam tu!! cadangan datang lagi, cuba buat setiap minggu ada tema tersendiri..barulah best! tema 60-an ke..macam AF2 dulu..ingat tak?? AF7 pula, pernah buat tema persembahan teater..masihkah kau ingat??
itu cadangan aku..korang pula macam mana?

concern..

Tiada ulasan: