Selasa, Mei 03, 2011

Kegilaan aku terhadap MINYAK WANGI! haha..

hai semua! ini entri untuk pagi 3hb Mei 2011!! hehe...saje nak gitau macam tu, maklum..bulan Mei memang sangat special untuk aku..kenapa? dari tarikh hari ni, 3 hari lagi aku akan menginjak satu tahun lagi untuk cukupkan umur 24 tahun..hehe..it's so special.
macam pinkymomma juga, bulan Mei ni adalah bulan cinta dia..hehe..untuk aku? bulan cinta aku tanggal 12hb Januari...ngeh3~tahun ni dah genap 2 tahun..hehe..
ok..lupakan bulan2 cinta ni..
aku nak cerita tentang pagi tadi..lepas je teman nenek dari review doktor di hospital, aku drive terus ke supermarket..nak beli kulit popia..permintaan makin meningkat! alhamdulillah..sambil2 cari benda tu, terjumpa satu minyak wangi Enchaunter Paris!! yang duk iklan di tv tu..bila aku spray tester tu...walawehhh, WANGINYA!!!!!! hoho..aku nak beli, tapi fikir balik, sat la eh..lagipun, baru je kira2 seminggu yang lalu aku beli Trust Me SilkyGirl..wangi juga, tapi tak sewangi Paris tu..huhu..sabar2, ada untung sekali lagi untuk minipopia aku tu nanti, aku beli la!! hahhaa...inilah kegilaan aku!! ngeh2~

minyak wangi...oh~

Tiada ulasan: