Isnin, Mei 02, 2011

Apa yang aku rasakan?

sekarang ni, duk heboh tentang kematian Osama bin Laden..tak kira di kaca tv, dan tak kurang hebatnya di laman blog! kecoh! tapi kebanyakan dari apa yang aku aku nampak dari mana2 blog dan juga fb, ternyata ramai yang tidak percaya akan berita ni..sehinggakan ada yang cakap, gambar yang diuar2kan Osama mati itu adalah gambar yang dah pun diedit menggunakan photoshop! hmm, jujur.aku sendiri tak percaya berita ni..aku akan terus cari sumber yang boleh dipercayai tentang kesahihan berita ni..memang itu yang dikehendaki dalam agama Islam...bila dapat suatu berita...SIASAT dulu!! jangan terus mempercayainya..ok?!

hmm, sejak dua menjak ni..dah lama tak jenguk blog bro Ben kite..apa khabar dia ek? hehe..segmen2 dia pun dah lama aku tak join..malam ni nak intai dia la..ngeh3~ intai blog ok! ;p

korang dinner dah?? tadi aku dinner bersantapkan ikan masin tumis asam jawa!! fulawehhhh!!! giler sedap!! kalau pekena nasi goreng dan diuli dengan ikan masin tu..perghhhhhhhh...kompom takkan berhenti makan..selagi tak..erkkkk!!! hahaha..;p

esok pagi aku kena temankan nenek aku ke hospital..utk r/v doktor..

bisnes minipopia aku setakat ni alhamdulillah..makin maju! syukur... ;)
inilah aktiviti pengangguran aku..genap setahun ni..mana2 kerja kosong, aku terus apply..petang tadi, aku apply keje sebagai nursing lecturer di Nilai University College..huhu..gerun juga aku, tapi tak salah mencuba kan?

ok la..aku nak tengok tv ni..sambil2 online..hehe..nak main game pula lepas ni..rindu pula ;)

selamat malam semua!

Tiada ulasan: