Ahad, Mei 01, 2011

cerita TM..AF lagi??

apa cerita petang tadi dan beberapa saat yang lalu?

aku baru je lepas telefon orang TM..follow up balik tentang kerosakan line telefon yang masih takde di rumah ni..pegawai TM tu kata, kabel kena curi dekat2 sini..ya, yang tu aku tahu..dia kata lagi, mungkin esok boleh settle problem ni.hmm, mudah2an la macam tu..kebetulan pulak, adik aku balik UMS esok, Khamis ni dia ada exam lagi..

aku baru je tahu tadi..pelajar AF semalam yang OUT= RAQIB!! aku setuju sangat! kenapa? sebab tak best! yang aku perasan, 4 minggu berturut2, dia asyik dapat lagu yang slow motion jek..tang mata berkontek lens tu..sampaikan ada satu komen di fb kata "tolonglah bagi Raqib tu pakai spek mata balik!"..haa.yang tu pun aku setuju sangat!! ada juga yang duk chatting kat astro @15 tadi kata, "lebih baik Ogy jadi pengetua AF9!" aha..bagi aku, ya..agak setuju juga..beliau lebih sesuai..maaf, ini hanya pendapat aku jek,ok!

hmm, sekarang ni duk layan Mentor 5..tapi adik aku nak tengok Arsenal pula..adoyai! takpe, selang seli la..jap tengok mentor, jap lagi tengok bola pula, ok! adil?
ok la..aku nak off dah ni..takde apa yang nak tulis lagi..idea dh kontang, maklum..nak tito! haaha..

selamat malam semua..

Tiada ulasan: