Ahad, Mei 15, 2011

Imuniti AF9 = Imuniti The Biggest Loser!

salam..pagi semua!
memandangkan hari ni hari Ahad, korang rasa apa yang aku nak cerita pepagi ni?

sudah tentu tentang AF semalam..
haa..siapa2 yang ada tengok semalam..ada kejutan besar kan? hmm..bagi aku, besar la sangat..memang tak pernah dibuat dalam AF..tapi pasal imuniti ni dah pernah dibuat dalam The Biggest Loser! pernah tengok tak rancangan realiti tu? weh..rugi tak tengok! huhu.. dalam show tu, imuniti diberikan kepada peserta yang berjaya dalam suatu mini pertandingan..dan bila dah dapat imuniti ni, diorang akan 'kebal' dari penyingkiran..dan sekarang benda ni di'apply pula dalam AF..ok, takpelah..itu hak diorang..aku sebagai penonton setia dari tahun 2002, cuma komen dan ingin yang terbaik untuk AF terakhir ni..

semalam, punya la aku berhabis ingatkan kejutan tu ialah...'pertukaran pengetua'...kenapa aku cakap macam tu? hmm..fikir2 la..huhu

minggu depan imuniti akan diberi kepada pelajar yang buat persembahan terbaik semalam..rasa2 sape? dapat tahu la..mesti Hazama punya..

sekali lagi, pemberian lagu tugasan tidak menepati pengkritik! Faizal Tahir jadi pengkritik semalam..dan aku rasa..dialah pengkritik terhebat semalam banding dengan pengkritik tetap lain..kritikannya tentang lagu Nera yang tak sesuai langsung untuk dipertandingkan..see?? dari minggu lepas lagi kena tegur tentang pemberian lagu kepada diorang..aku tengok komen di fb AF9 semalam..ramai yang tak puas hati dengan lagu Nera yang terlalu sangat santai belaka! lagu Lena pula..pun tak best! tak berapa mencabar, bagi aku la.. aku cadangkan lagu2 untuk pelajar2 ni.. (harap2 dibaca..):
1. Azri: lagu Dato' Shake (apa2 je.)
2. Nera: lagu Agnes Monica(apa2 je..yang penting, rancak!)
3. Lena: lagu Dato' Siti (apa2 je..)
4. Fina: lagu joget (dari mana2 penyanyi, Noraniza Idris pun ok!)
5. Erul: lagu P. Ramlee.. (apa2 je)
6. Hazama: lagu Ibnor Reza (apa2 je)

hmm..korang rasa macam mana? cukup mencabar kan? harap pihak AF9 take note..TQ ;)


Tiada ulasan: