Ahad, Mei 15, 2011

best jadi minah kampung..korang ada??!!

petang semua!
tengah buat apa tu?hmm..mesti ada yang tengah tidur kan? betul? bangkit! bangkit! solat asar!
hari ni, aku buat satu benda yang aku rasa.ramai anak2 muda sekarang ni jarang buat...sebab sekarang ni semua benda segera..boleh dapat dengan sekelip mata..beli kat mana2 pun ada..haa, apa yang aku maksudkan ni tadi?? jeng3~
aku tolong nenek aku cabut bulu ayam baja..haa..korang mesti tak pernah kan? hehe..bukan nak tunjuk bangga ke apa..saje je..nak kongsi pengalaman..hmm, ini bukan kali pertama aku dok cabut bulu ayam tu..cuma sebelum ni aku cabut bulu ayam kampung..susah sangat nak cabut, walaupun dah siram dengan air panas yang menggelegak! tapi kali ni, senang je.urut2 sikit..dah tanggal bulu2 tu..aku berjaya membogelkan 5 ekor ayam baja! hahah XD
hmm, malam ni ada Mentor di TV3..aku tak nak lepaskan peluang untuk tengok pertandingan ni nanti..hmm, ada harapan Salma jadi juara..ikut markah pun,dia lebih dari Shiha..BAGUS!!! :) kami sokong Salma! buat yang terbaik ya malam ni! ;)


Tiada ulasan: