Rabu, Mei 11, 2011

dugaan, dalam mencari rezeki..

pagi semua! dah sarapan? atau minum pagi? aku baru lepas masak untuk makan tengah hari..ni pun perut dah kriokkkk2..lapaq! huhu..sat lagi nak makan la..

jenuh aku delete friend fb yang aku tak kenal langsung..baru sampai huruf 'K'..banyak lagi tu.huuu..boleh tolong tak? hihi

bangun subuh tadi, tiba2 kedua belah pinggang aku SAKIT!! tiba2..suddenly! Allah, apakah dugaan kali ni..nenek kata, mungkin aku duduk lama sangat, time buat minipopia..huhu..semalam pangkal peha yang sakit ngilu..kali ni pinggang pula..Allah,hilang sakit ni..lepas solat subuh tadi, aku bawa baring jap..alhamdulillah, belah kiri dan kurang sakit..belah kanan masih berbaki sakitnya..mudah-mudahan rasa sakit ni akan lenyap kelak..amin..
inilah orang kata, nak mencari rezeki..mesti kena tempuh macam2 cabaran dan dugaan..antaranya, sakit2 ni..bak kata pendekar bujan lapok..COBAAN! betul?
masalah tak pernah lekang dalam kehidupan seorang insan yang normal! betul?
orait! aku nak melahap ni.huhu..nak join sekali??

lapaq!

Tiada ulasan: