Jumaat, April 22, 2011

terima kasih, semua...

selepas aku post entri petang tadi, ramai yang bagi aku nasihat, sokongan moral...terima kasih semua!!
"mungkin rezeki lain~"
"don't give up!!"
"sabar ye, Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk kamu.."
ok..tak nak sedih2 lagi..sekarang ni aku nak cerita pasal program TV yang terus memecahkan tradisi dunia penyiaran negara.apa dia?? dari ayat tu mesti korang dah perasan kan? apa lagi, program Imam Muda musim ke-2 nak masuk tirai dah..dan yang paling membanggakan, kali ni..ada seorang peserta Imam Muda dari Sabah..lebih spesifik, dari pekan tempat aku tinggal..Beaufort!! Alhamdulillah..ada juga wakil dari bawah bayu ni..hmmm...anak imam masjid di pekan Beaufort.. ;)
ok la..aku nak tengok ujian imam muda sekarang ni di astro oasis..

;)

2 ulasan:

Farah Shamsudin berkata...

saya pun tgk juga Imam Muda..:)berbakat semuanya.

cik blogger berkata...

terlepas pengenalan satu imam muda dari Sabah..huhu