Sabtu, April 23, 2011

update terkini..

salam...perghh..penat! baru balik dari KK, hantar adik aku balik UMS, lusa dia dah start final exam..Goodluck la kepada dia dan kawan2~ tiba-tiba mood aku rindu nak study balik..hoho..inilah manusia, tak pernah puas!!
aku dah beli headset baru! yeah...boleh la dengar lagu2..tengok cerita..huhu..RM 10 jek, murah...malas nak beli mahal2..lagipun bajet tak cukup.maklum, aku kan sekarang duk niaga minipopia..huhu..esok la start buat yang makcik tu order..huhu..penat masih tersisa..
korang apa cerita satu hari siang ni? ada cerita menarik tak?
korang perasan tak, ramai pula dalam kalangan artis yang nak mendirikan rumahtangga tahun ni....baguslah kalau begitu..ramai yang dah nak sampai jodoh..huhu..tak lupa seorang kawan aku, yang nak kahwin dalam Jun ni..tahniah untuk mereka semua ;D
ok la..takde cerita? aku nak tengok Maharaja Lawak semalam, yang memang aku selalu MISSED sebab kat rumah, takde Astro Warna...hahah..bukan aku yang subscribe Astro..haha..


Tiada ulasan: