Jumaat, April 22, 2011

Dan..keputusan semakan status pendaftaran MEdSI 2011~

"Harap maaf ! Anda Tidak Dipilih Untuk Menghadiri Ujian MEdSI"

apa perasaan aku? korang boleh teka? ya..SEDIH! tapi aku takdelah sedih gilerr, sampai tahap gaban, ye..sebaliknya aku REDHA..kerana itu yang terbaik untuk aku, yang dah pun ditentukan oleh Allah..aku percaya..Allah bagi yang terbaik untuk aku...aku percaya itu..sangat2 percaya..
aku tak tahu lagi keputusan semakan dari kawan2 aku...aku dah tanya, tapi dia tak reply lagi..takpelah, jap lagi dia reply la tu..;)
ya..mungkin rezeki aku bukan menjadi pendidik..seperti yang mak aku kata, "mungkin rezeki kau memang untuk 'nursing' tu.." yakinnya beliau..huhu..yela, naluri mak kan? selalunya tepat..beliau memang nak sangat aku jadi 'pewaris' bidang 'nurse'..dan sekali lagi, aku REDHA..;]

Allah Maha Mengetahui..

4 ulasan:

lepak.com.my berkata...

tuhan tahu mana yg terbaik utk kita....mungkin rezeki lain....:)

cik arija berkata...

mungkin dia tak nak bagi yang ni kat kite coz dia nak bagi yang jauh lebih baik pada kita.
esungguhnya setiap kesulitan pasti ada kemudahan, dan sesungguhnya setiap kesulitan pasti ada kemudahan (asy-syarh;5-6)
sesungguhnya janji allah adalah benar, jadi berlapang dadalah kite ye..=)
usaha-usaha dah,selebihnye serahkan je pade die.He knows the best!!!!

cik blogger berkata...

thanks lepak! sy redha dgn ketentuan-Nya..
ati..ya, kt tetap berusaha..selebihnya pasrah dan tawakal kpd-Nya.. ;)

Unknown berkata...

hurm takpe takpe..sabar k..ada hikmad sebalik semua tu.. :)