Khamis, April 21, 2011

Line internet dah OK!

pagi semua!! salam~
ok...mood aku hari ni tiba2 ceria..teka kenapa? sebab line internet dah ok dah!!!!!! arrhhhhhhh...lega rasanya..harap2 sampai bila2 la ok macam ni..bukan apa, banyak sangat urusan yang memerlukan line internet yang bagus, apa lagi laju...hmm, nak tukar unifi? bapa aku macam tak nak je tu...aku sendiri tak tahan dengan masalah2 guna streamyx ni..sebelum ni, line telefon takde, jadi otomatik button 'Power' je la yang menyala..yang lain, TARAK! ok2..dah la..tak nak melalut, kang 'dia' buat hal pula, tak ke kes naya aku dibuatnya?? hmm..bersyukur..bersyukur...alhamdulillah~

hmm, pagi ni nak cerita apa ye? ok, aku jumpa satu entri, tentang cinta Facebook Zed Zaidi dan pasangannya, Natalia Mustafa Kamal akhirnya akan ke jinjang pelamin!! wohooo...tengok? cinta alam maya, akhirnya membawa ke 'sana'.. ;) aku? harap2nya cinta Skype aku menuju jinjang pelamin, dan berakhir hingga ke syurga..cewah..mimpi lagi, adeh! o_O aku nak tengok juga wajah pasangannya tu..hmm, mesti lawa kan?
sat lagi, aku nak cari jenis2 perfurme..kenapa? saje je..hehe..plan ingat nak beli perfume la...hmm...

minggu depan, drama Juvana menggantikan drama Gemilang..tengok iklan, macam best.tak sabar nak tengok..hehe..

p/s: sis Pinkymomma, line internet dah ok! yeah

suke lagi..

Tiada ulasan: