Rabu, April 06, 2011

kecoh..melodi lagu sejibik!

petang aku perfect dengan teh panas dan cucur bawang dan pisang goreng! aahhh...alhamdulillah ;)
rakan2 blogger dan readers! dah minum petang?
aku duk rumah menganggur ni, makan pakai semua cukup..tengok la body I sekarang..hahaha.. faham2 jek la.. ;p

ok2..lupakan hal remeh tu..hikhik
macam biasa, petang2 ni aku jalan blog bagi melengkapi aktiviti pengangguran aku..dan apa yang aku dapat??
rupa2nya aku jumpa 1 entri sejibik macam entri aku sebelum ni..hmm..entri yang mana 1?
entri yang aku taip tentang persamaan lagu Ella ft Syah vs Rossa..tau tak lagu apa?
entri dari blogger Irinenadia pun bincang pasal topik tu..aha..kebetulan pulak kan? rasanya banyak lagi blog2 yang kupas isu ni..maklum, ramai peminat Rossa dan Ella..jadi semua nak amik tahu..betul? hehe.. entah2, nanti keluar topik HOT ni kat Melodi..hah??
takpela..itu hal diorang..pandai2 la diorang uruskan..hehe..

ok la..aku nak g tweet2 jap.cari blogger yang ada tweet2..hehe..layan~


inilah dunia..

Tiada ulasan: