Rabu, April 06, 2011

pesanan si dia...akan kuingat sentiasa..

pagi!
apa cerita pagi ni?
aku jenguk tweet2 aku..hmm, masih takde follower..sabar2..tapi aku tetap follow tweet2 org lain..huhu..
pagi2 ni, bukak fb..banyak pula yang respon tentang latest status yang aku buat semalam..rintihan si penganggur..cewah..macam tajuk lagu la pula..huhu..ada yang senasib aku, tak kurang mereka yang bagi nasihat dan dorongan untuk tidak putus asa..terima kasih! ;)

haa..nak story sikit ni..
semalam ada juga peluang untuk aku call si dia yang tercinta..
dengan penuh semangat, si dia menceritakan aktiviti hujung minggunya yang lepas..dia attend program Dr. Azizan Osman..dan semalam, sebelum tido..aku sempat call si dia..dan dia berpesan.. "kalau boleh, malam ni dan lepas ni,ayang set kat mind..supaya TAK TAKUT..BUANG PERASAAN TAKUT TU..k sayang?"
"we must control our mind..DON'T Let's Mind control US!!"
dan satu lagi pesan dia..tapi rasanya tak nak la post kat sini..huhu..rahsia~

hmm..itu je la cerita untuk pagi ni..
apa yang penting?? aku dan dia..saling merindui.. ;D


ku cinta dia..

Tiada ulasan: