Sabtu, April 30, 2011

kalau melentur buluh..biarlah dari rebungnya...

petang kat sini hujan lebat..syukur la..tengahari tadi panas gila! duk berkipas pun tak hilang2 peluh2 nih..rupanya itu pertanda nak hujan..hmm, cerita bab hujan ni, terfikir pula..mesti siaran astro ria tergendala..'services currently not available!' haa..amekaw!! nak tengok konsert AF la malam ni..kalau macam tu, tengok kat astro 15 je la..walaupun skrin kecik, janji leh tengok,betul?
apa la agaknya cerita maharaja lawak semalam eh? siapa yang out? performance siapa yang best? hmm..nak tengok kat youtube, berukband ni memang beruk lambat! hmm..telefon masih takde line! dah 24 jam dari aku buat report semalam...bila la ada ni??
hari ni, isi rumah ramai..dengan kedatangan sepupu2 aku dari Tenom..diorang ada kenduri kat rumah makcik diorang, di pekan..anak buah aku seorang yang nakal tu pun datang sekali..hehe..paling lucu, bila ada benda jatuh ke dari tangan dia..mesti dia akan kata..'Allah!'..hehe..comel kan? mungkin masa ni la yan paling tepat untuk kita ajar dia benda2 yang baik melalui kaedah...'social learning behavior'..apa je kita sebut, kita buat..semua dia nak ikut..
ok la..aku nak minum petang jap..jom!


masih bengang...

Tiada ulasan: