Khamis, April 14, 2011

Kaitan antara Oprah, Siti dan Nurse..

selamat pagi!!
cerita untuk hari ni..

1) pernah tengok Oprah Winfrey Show tak? apa pendapat korang? bagi aku, Oprah suka dan banyak membantu mereka yang dalam kesusahan..yang dalam kesenangan pun, ada juga dia bantu..contoh? home design bersama Nate Berkus, mengubah rumah mereka yang terpilih kepada yang sangat2 moden dan kontemporari..ikut kesesuaian dan pilihan mereka sendiri...Nate ni kira ala2 Eric Leong la..kan2? nak contoh lagi? health segment bersama Dr. Oz..aha..yang ni pun best..boleh share tentang disease dan environmental health la katakan.maklum, ini bidang aku..huhu..mestilah aku suka..ye tak?

2) cerita pasal Oprah, baru2 ni aku buka tweet2 aku..dan kak Siti kite mengeluh, tentang satu statement dari akhbar tempatan..berkenaan beliau klon atau meniru style Oprah mengacara rancangannya, dan disamakan dengan rancangan terbaru Kak Siti, iaitu SITI, Hiburan dan Inspirasi..kesian Kak Siti..takpelah, biarlah apa yang orang nak cakap..janji, kak Siti happy ;) dan saya selalu di belakang akak, menyokong akak ;D

3) status di FB aku makin panas..gara2 pembekuan pengambilan freshie untuk Nurse U41 di goverment..huhu..mungkin tahun ni kami takde rezeki untuk jadi nurse..akak2 senior yang dah keje pun bagitau, baik keje lain dulu..keje nurse ni penat..semua demand..huhu..aku?? kan dah nak start bisnes minipopia..hehe..doakan aku agar jadi bisneswomen yang sukses kelak..amin..

p/s: no.1 dan 2 berkaitan..no.3?? takde kaitan langsung dengan no.1 dan 2..harap maklum..haha


ingin maju ke hadapan..

2 ulasan:

Muniza berkata...

Tapi sya rasa, siti mmg mcm ekut rncgn opera lah. :DD

cik blogger berkata...

no comment..hehe..
masing2 punye pendapat..;)
mungkin dari satu sisi, beliau terikut oprah secara tak sengaja..tapi, beliau ada cara tersendiri... (jwpn slmt..hehe)