Khamis, April 14, 2011

Memori BFFku...

hai semua!
ok2..aku tengah happy sekali lagi..haha..kenapa?

aku tengah chat dengan BFF aku..Atie..huhu..rindu sangat kat dia...momen2 indah time study 4 tahun lalu..tadi lepas solat Maghrib, tiba2 aku teringatkan dia...entah kenapa.. huhu..inilah namanya sahabat sejati.. ;) aku rasa, dia tengah baca blog aku ni..hehe..T!! aku rindu kamuuuu..huhu.. dia tengah update blog tu..nak singgah? KLIK! dia berpotensi untuk jadi blogger terkenal..tak caya?? klik la..huhu..

kami dua je ada blog..BFF kami yang seorang tu, Nisa takde blog..hmm, actually, tak suka blog..hehe...tapi, tak tahu la..kot2 sekarang ni dia ada blog..mana tau kan? hehe..

apa2pun, masing2 dah bekerjaya..walaupun luar bidang nursing..Ati dah jadi cikgu, Nisa pula keje merchandiser..(sori kalau aku silap ye..) aku?? tengah mencari peluang atau pintu rezeki aku..melalui bisnes..entah2, rezeki aku jadi businesswomen kot? mana tau kan? hehe...

nak tengok gambar kitorang tiga? tak yah la eh..hehe..takut diorang dua tak berkenan..kena respect..betul? ;)

apa2pun, aku sangat2 rindu BFF aku dua orang ni..SERIUS!! aku rindu gilerr..huhu..

Ateanisa...gabungan nama kitorang bertiga.. (Ati+Teany+Nisa)
kenangan indah bersama korang sangat2lah indah...semoga kita bertiga dipertemukan lagi selepas perpisahan setahun yang lalu..insya Allah..sayang korang ;')

mood rindu...

2 ulasan:

cik arija berkata...

waaa, cik blogger, aku pon ridu sama kamu bah! rindu sangat2, huhu..weh, thanks promote blog aku :P

cik blogger berkata...

rindu kamu jugak, t!! hehe.sama2, promote blog kawan sejati aku..hehe..berpotensi untuk jadi top blogger!! ;)