Rabu, April 13, 2011

penjodohan jawatan lagi..bukan 1, tapi....??

malam ni baru aku dapat online..bukak fb, blog...JobsMalaysia...opsss! JobsMalaysia!!!! cerita HOT!! aku ada terima email dari Yahoo, email yang aku buat khas untuk cari kerja..dan ada satu email aku terima dalam petang tadi..Pengesahan Penjodohan Jawatan @ Job Matching..selalunya, sebelum2 ni, aku akan terima satu je job matching dengan profile aku..tapi kali ni nak tahu berapa?? 271 job matching!!!! giler weyyy..banyak tuuuuuu~
kebanyakan job yang ditawarkan adalah kerani am...di samping tu, ada juga pembantu perubatan, dan juga guru..tapi semua kat Semenanjung...huhu..Sabah, Sarawak satu pun takde..
pening mata aku tengok job yang banyak gitu..huhu..so, setakat ni aku apply satu dulu.pembantu perawatan di poliklinik & surgery tan..gaji? RM800..tapi kena tengok pengalaman juga..apply je la kan? dapat tak dapat,belakang cerita.. job lain? esok2 la aku tengok ye..

petang tadi, aku sempat lagi buat mini popia..untuk bisnes yang aku cadang nak buat..hehe...ok tak? habis satu bungkus, satu bungkus lagi esok pagi aku buat..insya Allah..penat? jangan cakap la..huhu..tapi aku teringin nak rasa, macam mana susahnya cari duit..hehe..maklum, sebelum ni, aku suka boros wang..huhu..so, sekarang..inilah masanya...ye tak?

hari ni, aku banyak terima panggilan dari si dia..dari pagi tadi, dalam 30 minit, tengahari pula, dan petang..huhu..best! bahagia sangat..ngeh3~

korang pula, apa cerita bahagia hari ni?


ku bahagia..

Tiada ulasan: